23.18

Mår betydligt bättre idag men har fortfarande riktigt ont i magen och huvudet. Sitter just nu i stugan och äter honungsmelon och har precis spelat kort med mami. Vi (hela familjen) ska dock lägga oss ganska snart eftersom vi ska upp med tuppen imorgon. Varför? Jo, det är dags för en tripp till IKEA igen! Sist vi var där kom vi inte hem förrän 8-9 på kvällen men imorgon får jag nog stressa på familjen litegrann för jag ska nämligen på stugfest på kvällen! Så själva visiten på IKEA får gå ganska snabbt eftersom vi ska in på skopunkten, iittala och den där stora godisbutiken också (hade velat över till Finland för att besöka Alko också men det har vi inte tid till!). Åh, kommer inte lyckas få oss hem i tid.. Aja, har ju hela natten på mig att dricka öl med härligt folk sen, får nöja mig med det ;-)

Tog alldeles för lång tid att lägga in en bild så det fick bli ett inlägg utan. Puss!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0