16.16

Har gjort det mest behövliga i mitt rum idag - rensat och städat mina garderober. Nu ligger allt i högar eller hänger fint på galgar. Ni som har sett mina garderober vet att så brukar det inte se ut så. Allt brukar ligga slarvigt och man hittar aldrig det man letar. Skönt att ha det gjort iaf! Det som ryker är 4 stickade koftor, 1 par jeans, 3 tunikor, 6 linnen, 2 kjolar och några t-shirtar. Förutom det ska jag renbädda sängen och städa bort resten i rummet. När det är klart kanske jag även kan fota mitt rum om ni är intresserade av att se hur det ser ut? Nu blir det tvättstugan och sen ska jag försöka få mamma att färga mitt hår.

Later on: Plankstek till middag, sate så gott!




Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0