20.48

Just nu känns det lite bättre. Har varit i stugan ett dygn och det brukar lugna ner mina nerver rätt bra. Men det går upp och ner precis som en rollercoaster så innan jag ens lägger märke till det så är jag nere på botten igen. Förhoppningsvis inte. För jag vill så mycket.

Ikväll ska ungefär hela Skellefteå festa men eftersom jag tog Rebecca's pass både imorgon och på söndag så blir det ingen fest för mig.

Och när vi ändå är inne på jobb, dessa två pass är mina sista på KappAhl. Vad som händer till hösten står ganska stilla just nu. Det var en himla massa prat om Norge men vissa sviker så vi får se vad som händer med den saken, i övrigt är jag bara sugen på att få ett jobb i någon annan stad/i något annat land för att få dra härifrån ett tag. Men samtidigt vill jag stanna här hemma. Himla klurigt det här med att bli vuxen påriktigt.

Aja, mer snack om det där sen. Måste förbi AF först och främst på måndag då det är min första arbetslösa dag. Någon som också behöver dit som vill följa? Tar ju ett tag så skulle vara lite trevligt med sällskap. Nu ska jag busa runt med Sandra & Linda. Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag följer gärna. kram

2010-08-20 @ 22:54:43

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0