14 augusti

Haha, lite kul att alla tog förgivet att jag & D skulle utomlands för att jag skrev att vi skulle hoppa på flygbussen. Vi skulle det, den skulle ta oss till flygplatsen - där min pappa jobbar - så att vi kunde åka med honom därifrån till burön. Vi fick oss endel roliga sms båda två, endel var lite mer upprörda än andra ;-)

Inatt har jag, lite sjukt, sovit 15 timmar. Trodde jag skulle vara med en person igår men den personen bestämde sig för att festa. Oväntat. Själv hade jag också kunnat festa med mina vänner men jag hade ju inte inhandlat alkohol eftersom jag trodde annat. Stupid me. Är så less att jag ständigt ska bli så besviken. Hade iallafall huvudvärk så jag la mig i sängen och somnade ganska direkt. Efter världens längsta natt var jag iaf utvilad imorse och drog till falkträsket ett tag med Linda & Elin. Ikväll blir det fest och för en gångs skull på länge är jag taggad.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0