It's written all over your face

Igår kom jag hem efter 4 dagar ute i stugan. Det har vart både och, väldigt bekvämt men ändå så otroligt jobbigt. Det allra mesta är ganska jobbigt nu. Kom hem vid 9-tiden och det brast direkt. Blev dock betydligt bättre när jag fick krypa upp i den mest betydelsefulla famnen. Imorse var det, trots uppsvullna ögon av allt gråt, bara upp och hoppa för att cykla till jobbet. Dagen har gått ganska fort ändå och efter min powernap kom Sandra, Elin & Linda hit. Mycket trevligt! Vi har för det mesta bara snackat men även spelat "vändtia" (givetviiiis) och även "tecken" som man spelade mycket back in the days. Sen har vi givetvis varit en sväng förbi drive-in på MAX.

Nu väntar jag på att D ska komma hit så att jag kan få känna den dära känslan av trygghet.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0