Snabbtänkt

Min bror har gått mig på nerverna i ett tag nu och ber mig kolla upp saker på datorn hela tiden så att jag aldrig får göra det jag själv vill.

Efter ungefär 127904 frågor kommer nästa.

Alex: - Kan du kolla upp ett nummer på hitta.se åt mig?
Jag ignorerar.
Alex: - Hallå, hörde du vad jag sa? Kolla upp det åt mig då.
Ignorerar fortfarande.
Alex: - Naaaaaaaathaaaaaaaaalieeeeeeee Eriiiiiiiiiiiikssoooooooooon???
Jag: - MEN JA, vad är det?
Alex: - Kolla upp det här numret åt mig på hitta.se!
Jag: - Okej, vad sa du? Fitta.se... MEN OJ! Det kom upp en bild på dig.

Och DÄR kom slaget!


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHA och DÄR kom slaget

2010-08-25 @ 19:39:58
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Tobias

Hörrni, ni glömmer gesterna!!

viftar med händerna och ser allmänt konstig ut efter en stund slår i luften med handen "och DÄR kom slaget!"

2010-08-26 @ 02:45:37
URL: http://tobiashedmark.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0