Come on baby, turn the lights off

Har precis varit på ICA med bror för att köpa ingredienser till tacopaj. Nu är det dags att börja göra sig klar inför kvällen med allt vad det innebär (dusch, smink, måla naglar osv.) Ikväll blir det födelsedagsfest för Ida som fyllt år och sen vidare till station8 för att skaka rumpa som Sean Banan skulle ha kallat det.

Sist vi festade hade jag högklackat på station men jag hade ont i fötterna flera dagar efteråt så det lutar mot bekväma converse ikväll. Förut hade jag inga som helst problem med högklackat, kunde ha klackar på 13 cm utan att få ont men studentveckorna och turkietveckan hade jag bara bekväma skor när vi festade så då blev jag väl "avvänjd" eller nått. Men det är ju så mycket snyggare med klackar. Åh, i-landsproblem!



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0