5 augusti - sick of being like this

Trodde inte mitt "tillstånd" skulle bli såhär illa. Efter att ha sovit ynka 3 timmar inatt vaknade jag av väckaren för att kliva upp och känna efter om jag skulle orka mig till jobbet, vilket jag egentligen inte ens hade behövt eftersom jag mådde fruktansvärt dåligt. Enda gången jag orkat kliva ur sängen under hela dagen är när jag ha behövt på toa, annars har jag bara legat här. Vet inte hur många gånger jag vänt mig från höger sida till vänster sida och tvärtom. Vet inte hur många gånger jag har tagit nässpray och alvedon. Eller hur många gånger jag spänt hela kroppen för att allt bara har tvärkrampat. Vet inte hur många gånger jag varit sugen på något ätbart men inte orkat gå uppför trappen. Tillslut kom Alex och sa att maten stod på bordet, då hade han värmt en Grandiosa pizza i micron. Ja, det är ju iallafall tanken som räknas! :) Han ska dock snart dra till Piteå så jag hoppas att Dennis kommer hit senare så jag slipper vara ensam hela kvällen och natten..

Dagens ros går till min iPhone som underhållit mig hela dagen!

På tal om iPhone, fick den i början av juni och har redan tagit över 800 bilder. Tänkte lägga in på datorn och sedan köra en "bildbomb" med text här, så under tiden jag gör det (kan ta ett jävla tag) kan ni ju lyssna på den här godingen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men satan vad du gnäller.....

2010-08-05 @ 19:15:57
Postat av: nathalie

Anonym: JA och det är PRECIS vad jag får göra när det är på min egen blogg jag skriver :D gillar du det inte, läs inte. Svårare än så är det icket! Puss på dig.

2010-08-05 @ 20:26:20
URL: http://nattilou.blogg.se/
Postat av: Anonym

dennis? är ni tsm igen?

2010-08-05 @ 22:12:13

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0