14.19

Du heter: nathalie maja melinda eriksson

Smeknamn: natha

Beroende av: socker

Hur imponerar man på dig? genom att vara sig själv, matchar vi så matchar vi helt enkelt

Brukar du skratta för dig själv? ja eller åtminstone fnissa, haha
Hur svarar du i mobilen: "hallå?" eller "hej det är nathalie"
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: frågade hur jag mådde

Antal timmar sömn inatt: 8

Sov du ensam: nej, det gjorde jag inte

Brukar du komma i tid: jobbar på det. tror alltid att jag har mer tid på mig än jag har

Hur känner du dig nu: hängig i huvudet men halverst glad ändå

Vanligaste färg på dina kläder: svart och vitt

Vad tycker du om fötter: behöver jag ens svara?

Vad saknar du: jag saknar folk som varit ifrån mig för länge

Hade du en bra kväll igår: kan jag väl inte påstå

Favorit dryck på morgonen: oboy!!

När brukar du oftast gå och lägga dig: kan inte komma ihåg sist jag la mig innan 00

Är du blyg: nej, inte alls

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: krävs väl lite mer än så för kärlek, men jag tror på attraktion och intresse

Har du spytt offentligt: mitt på stadium, är det offentligt nog?

Är du nöjd med ditt liv: endel saker är jag nöjd med, andra inte

Är du bortskämd: var mer bortskämd när jag var mindre, nu har det börjat rinna ut i sanden (mamma????)

Vad gör du i morgon: då åker jag till ikea med familjen!

Vad är det värsta du vet: lögner, falska människor, ångest m.m.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: JA! Jag har så fina vänner ♥

Vad är det finaste du fått?: hade önskat mig ett dockhus och fick ett då jag fyllde år, då blev jag överlycklig. annars är kärlek och vänskap det finaste man kan få

En speciell dag du minns: finns många dagar man alltid kommer minnas men 10 maj 2008 är ett av dom, mådde så otroligt braaa den dagen

Du samlar på: kör på den klassiska "fina minnen"

När grät du senast: inatt

Vill du gifta dig: ja, jag tror det

Vill du ha barn: finns inget jag längtar till mer

Är du musikalisk: not at all

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller cola

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: senast inatt gjorde jag det

Biter du på naglarna: nej, bara om det är någon vass nagelbit som sticker ut typ


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och dennis i hop heller inte?

2010-08-06 @ 18:50:04
Postat av: bitte



Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling.

Börjar närma mig finalplats och vinner jag pris delar jag på vinsten



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0