18 april

Har precis kommit hem efter att ha bott hos Emelie i helgen. Igår agerade vi fyllechaffisar med 2 bilar. Satt ungefär i bilen hela kvällen känns det som. Är ännu mer hängig idag och ska nog lägga mig direkt efter wipeout. Mina ögon svider, snoret rinner och jag är "tjock i halsen". Orka bli sjuk nu när min 20årsdag lurar bakom hörnet. Annars så oroar jag mig över att flygen fortfarande inte går på fredag för isåfall tar jag mig inte till stockholm och det vore allt annat än trevligt. Jävla vulkan.

"Det finns idag inga säkra uppgifter om hur länge flyget kommer att drabbas av askan från den isländska vulkanen. Men att flyga igenom ett område med vulkanaska är mycket farligt."

Och jag som är så flygrädd och ska flyga själv för första gången...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Läste i metro tro ja att dom tror det ska dröja en till vecka innan flygen ska kunna gå igen :S

2010-04-18 @ 19:58:01
URL: http://brum.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0