11 april

Älskar när man känner att man lever! Jag vill bara leva livet nu, jag vill att skolan ska ta slut och jag vill ut och resa. Efter att ha sett en skymt av studentlivet så vill jag även börja plugga senare också. Vi har haft en jättehärlig tripp till umeå och det blev utgång på REX igår istället för Corona. Det hände många sjuka saker som inte tåls att nämna här. Kvällen slutade med nattamat på Mc Donalds och sen vidare till efterfest. När klockan närmade sig halv 5 hade jag aldrig längtat efter en säng så mycket som jag längtade efter Emma's säng.

Idag vaknade vi upp till soligt väder så då tog vi en kort promenad till en bro där vi satte oss med varm choklad och mackor. Mys! Bilder kommer när jag får tag på dom, nu ska jag njuta av sista timmarna av påsklovet, imorgon börjar skolan om, känns SÅDÄR...

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0