Feels like fire

Alltså jag säger bara "tjejer...". Finns det något värre än när alla har olika viljor och börjar småtjafsa eftersom ingen verkar få som den vill? Jag känner mig hur hängig som helst med världens snorigaste näsa och väldigt ont i halsen så jag ville bara ha mys-/filmkväll ikväll medan Emelie vill ta en återställare för att festa ikväll igen. Då sa jag bara att jag ville hem ifall dom skulle festa men då "känner dom sig dumma" om dom ska lämna mig ikväll när det är JAG som har erbjudit mig det? Eller så blir det att fara och grilla med Josefin och massa boys. Nu är E ute med vovven så jag väntar bara på att hon ska komma tillbaka så att vi kan fara och köpa mat, håller på att hungra ihjäl. Sandra är också påväg hit, kunde inte bli bättre ♥.


En bild säger mer än 1000 ord, känner mig ungefär såhär:


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0