Dagens äventyr

Leos lekland var faktiskt över förväntan! Jag kände mig som ett barn på nytt när jag kom in och såg allt "Åh, titta där! Det måste vi testa!". Lite jobbigt när man inte har någon kondis alls men riktigt kul ändå. Hade jag varit 14 år yngre hade jag totalälskat stället. Var ju fan i mig ett paradis för barn! Efter leos körde vi drive in på max för att sedan dra vidare och äta maten hemma hos Emelie. Hos henne tog vi en snabbdusch och gjorde oss klara för att sedan befinna oss i Viktor's lägenhet där vi såg hockeyn och drack öl. Nästa destination blev O'learys där stället i princip var tomt efter hockeyförlusten men vi hade kul ändå. Beställde in pommes och mådde göttans. Efterfesten hamnade hemma hos Kalle där jag, Linda och Emelie ställde oss och lagade korv och spaghetti till 10 personer. Efter att ha chillat, tittat på deras thailandbilder och spelat lite tv-spel bestämde vi oss för att gå hem och sova. Så, godnatt mina vänner.




Kommentarer
Postat av: Emma

så jäkla roligt! jag ska fråga filippa om hon vill följa med mig dit nästa gång jag är hemma!!

2010-04-09 @ 18:32:45
Postat av: nathalie

Haha Emma, det skulle hon mer än gärna göra! Hon älskar stället:)

2010-04-09 @ 23:44:10
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0