4.

Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1. Avatar
2. She's the man
3. Twilight
4. New moon

Fyra tv-serier jag gillar:
1. Prison break
2. The vampire diaries
3. One tree hill
4. CSI

Fyra platser där jag varit på semester:
1. Gran Canaria
2. Kreta
3. Torrevieja
4. Turkiet (side & kemer)

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. Facebook
2. Kenzas.se
3. Blogg.se
4. ??????

Fyra ställen där jag inte trivs
1. Begravningar
2. Där det är kallt
3. Där det är mörkt
4. Där det är ensamt

Fyra "måsten" i handväskan:
1. Nässpray (!!!!)
2. Mobilen
3. Plåtgrej med alla kort
4. Försvarets hudsalva

Fyra saker jag längtar efter:
1. Turkiet
2. Balen
3. Studenten
4. Sommar

Fyra personer jag kan berätta allt för:
1. Mamma
2. Emelie
3. Sandra x 2
4. Dennis

Fyra ställen jag bott på:
1. Moröbacke (i mitt hjärta)
2. Sjungande dalen
3. A-torp
4. Stan

Fyra låtar jag kan lyssna på om och om igen:
1. Kings of leon - Sex on fire
2. Hoffmaestro - Highwayman
3. Parachute - The mess i made
4. Journey - Don't stop believin

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0