28 april

Tror tamefan att jag dör. Har precis suttit och lagt in alla bilder och vad händer då? Självklart försvinner inlägget. Och nej, det finns inte kvar som "utkast" heller. Satan så irriterande. Nu ska jag ta 23782931294 djupa andetag, skriva klart renskrivningen på ett skolarbete och sen börja om med att lägga in bilder igen. Allt för er, kära läsare. Haha.

Det är ingen bra dag i övrigt heller, har ont i huvudet och känner mig allmänt slut. Har pungat ut 400kr för ett nytt pass också, såg väl sådär ut på bilden. Har även köpt en studentbiljett så då blev jag ännu fattigare än jag redan är. Om det finns någon som vill skänka pengar så är det HELT OK.

Kommentarer
Postat av: F

Kan skänka en lite bättre fungerande blogg :P (Dock annan motor, wordpress i mitt fall, och vet inte om det finns några vettiga importerings-verktyg än, från blogg.se till wordpress dvs)

2010-04-28 @ 22:09:58

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0