I'm gonna be a shining star

Igår klev jag upp för att duscha och göra mig i ordning för att åka till skolan. Men all ork gick åt att duscha och att överhuvudtaget bara vara på benen så det gick inte. Min första skoldag sen förra onsdagen var alltså idag. Så det är imorgon, måndag och tisdag och sen går vi ut på apu i 8 veckor. Snabba ryck. Sen när man kommer tillbaka efter att ha varit sjuk så ska såklart skvaller berättas. Fick även höra ett rykte som jag hoppas av hela mitt hjärta inte stämmer. Känner mig förvirrad, besviken, arg och ledsen i en salig blandning. Däremot fick jag ett sms om att mina skor finns att hämta ut så det kommer göra min kväll betydligt bättre.

Tacka gudarna för skor. Och kläder. Och ärlighet.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0