Bara hemskt...

HELLO! Jag har haft fullt upp i afton, åkte till pappa & åt middag sen direkt vidare till Jonas med Emma för att se fotbollen. Världens tråkigaste match egentligen men vi vann ju iallafall - med hjälp av ett självmål från Malta's sida. Efter fotbollen var det Idol och hur balla var inte killarna som drev med juryn? Det där var bästa kvallan jag kunde hitta just nu men ta er en titt ;-)

När jag kom hem alldeles nyss så hade jag fått skolfotot hem i brevlådan. Så fruktansvärt tragiskt, jag vet inte om jag ska skratta eller om jag ska gråta. Mamma skrattade i en kvart & sa att jag såg ut som världens tönt. Det var ju nämligen så att endel av oss i klassen klädde ut oss och jag har på mig ett par jättesmå röda glasögon och en kavaj med så puffiga axlar så jag ser en meter bred ut. Nästan så att jag måste ringa fotobolaget och säga att dom ska sudda över mig innan skolkatalogen kommer ut. Haha näedå, har jag bjudit på mig själv så har jag. Därför är det väl lika bra att lägga ut den här också...




Dom här töserna var ju också ganska läckra! Åtminstone Marica;

Kommentarer
Postat av: marica

NATAAAAAAAAAAAAAA

sluta !

2009-09-10 @ 00:57:58
Postat av: DinGata

ahahahah nice foooto =D gubbe!

2009-09-10 @ 17:51:04
URL: http://dingata.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0