Upp med hakan & kämpa!

Om jag får svära i min blogg (och det får jag, för det är min!) så tänkte jag säga: Nu j-ä-v-l-a-r! Jag ska börja ta tag i saker och ting och inte skjuta upp det eftersom JAG VET att det isåfall inte blir gjort. Det finns mycket att göra nu innan vi står på skrindorna och skriker "VI HAR TAGIT STUDENTEN!" och jag ska göra mig så förtjänt av att vara lycklig den dagen. Jag vet att jag hade kunnat haft betydligt bättre betyg än vad jag har haft hittills men mitt slutbetyg ska bli så bra som jag bara orkar göra det.

Så nu ska jag gräva mig ner i pluggvärlden och skriva klart mitt arbete om tourettes syndrom som jag inte hunnit göra som resten av klassen med tanke på att jag var sjuk en vecka. Sen kan jag läsa bloggar, se tv eller vad jag nu vill göra.

Förresten.. Dennis älskling, kan du ta hand om mitt kontokort nu igen? Jag råkar shoppa lite för mycket... Idag kom jag hem med 2 tröjor & 2 par tights och nu ger jag mig själv shoppingförbud.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0