Tv-bekymmer & tatueringar

Guten tag! Jag börjar bli mer och mer aktiv här, gillas? ;-) Guess so, ni läsare ökar då i antalet. Kul är det också att några av er tar er mod och vågar kommentera. Till er andra: jag bits inte. Ikväll har jag beslutsångest. Det är nämligen både Wipeout US & Idol på tv klockan 8. Båda är lika intressanta att se men jag kan ju inte vara på två ställen samtidigt. Eller med andra ord - ha på två olika kanaler på samma tv. En variant vore ju egentligen att spela in Idol på våran hårddisk och se Wipeout med Dennis och sen se Idol när han åker iväg på träning ikväll......? Ja, så får det nog bli.

Vi har suttit och kikat på tatueringar också eftersom han fortfarande inte gjort den. Det var ju min födelsedagspresent till honom. Nog för att han redan vet vad han ska tatuera in men vi måste vara säkra på att det står för vad vi tror att det står för så han inte blir megalurad och tatuerar in "dragon" eller något annat lustigt, haha.

Personligen skulle jag vilja tatuera in kinatecknet som betyder believe:

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0