This can't be happening

Jag får panik. Min lillasyster är hemma med hög feber idag. Nyss kom Janne in och berättade att hon nu även spyr också. Jag som har matat stackaren med yoghurt, som har hållit om henne och till och med pussat på henne idag.......? Blir jag smittad då? Det ger ju ingenting att jag drar hemifrån nu heller för om jag ska bli smittad så har jag väl redan blivit det isåfall?

Ingen skulle nog bli speciellt förvånad om jag skulle drabbas av det och missa ytterligare en kväll på station då alla jag känner ska ut. NEJ, jag vägrar!


Update: Jag ska duscha och sen bege mig till Anette för att äta middag med hennes familj. Jag tänker inte stanna i magsjuke-huset. Sen drar vi vidare och skakar våra booties!

Kommentarer
Postat av: carolinee

haha många som gjorde det misstaget märkte jag;)

2009-09-25 @ 17:54:48
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0