Just beat it

Igår var jag med Anette, Simon, Linus & Matilda. Det var mucho trevligt. Vi spelade rockband och det visade sig att jag tydligen inte är tjej. Med det menar jag att jag inte kan göra två saker samtidigt för när jag skulle spela trummor och slå med både foten och armarna så blev det helt enkelt för mycket, haha. Men det var skitkul, jag föreslog till och med att vi skulle starta ett riktigt band, men ingen var med mig på det... Sen hade Simon bakat en paj som jag inte kunde äta för den var fylld av nötter. Men jag tackade ändå för pajen när vi åkte därifrån, bara för att vara snäll liksom. Vad hann vi mer göra? Jag hade redovisning över vad en tjej rymmer i sin handväska, vi sjöng singstar och tittade på helt galet sjuka bilder. Vi hade trevligt helt enkelt och det behövde jag.

Ikväll blir det myskväll med tjejerna. Det var ett himla bra tag sen sist och med tanke på att Julia & Fanny har varit utomlands och så vidare så kommer vi ha massor att prata om. Girltalk ♥


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0