I've got a feeling

Som ni säkert lagt märke till så blir det mest bilder & musik-inlägg här på bloggen. Jag har faktiskt inte något speciellt att skriva för det står rätt stilla. Det känns ungefär som att det varken är bra eller dåligt med mig just nu. Det är mycket som snurrar runt i huvudet som jag ska försöka få ordning på. Och om jag frågar er om tips på vad jag ska skriva så svarar ni ändå inte. Därför kanske det är dags för en paus från bloggen nu igen. Vad säger ni? Svarar ni inte så skriver inte jag.


Imorgon ska jag & Dennis gå på bio med pappa & Carina. Vi ska se Flickan som lekte med elden. Har hört att den inte alls är lika bra som ettan (Män som hatar kvinnor) men jag hoppas det blir bra ändå! Är ändå en film man "måste" se nu, känns det som.


Kommentarer
Postat av: Malin

Lägg upp musiktips vettja, alltid lika roligt att hitta lite nytt att lyssna på =) Typ nån spotifylista kanske du har?

2009-09-22 @ 21:00:58
Postat av: nojs

hoho :d den ska jag se med mamma och pappa i morgon

6 bion ? ;)

2009-09-22 @ 21:05:36
URL: http://nojjsan.blogg.se/
Postat av: sandra

men din rumpnisse slut int skriv!

2009-09-22 @ 22:04:55
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0