It wasn't me

Det blev inte alls hockey hos Anette för hon hade någon uppgift att göra så jag, Dennis & Emelie styrde kosan och drog ut på en bilsemester, nämligen till Robin som bor i Bureå. Matchen slutade tråkigt nog med förlust och grabbarna kunde ha gjort det bättre men "vi älskar ju vårat Skellefteågäng ändå" ;-)
Påväg hem när Dennis & Robin farit på träning tyckte jag & Emelie att vi skulle ta en annan väg eftersom "den skulle gå mycket snabbare" (trodde vi, ja) men vi visste knappt vart vi var, så vi fick oss ett äventyr såhär på kvällskvisten.

& för ni som missat att jag berättade det på facebook så måste jag dra det här också. Min lillasyster på 8 år hade läsläxa och skulle svara på frågor. En av frågorna löd "Vad gör Arne?" varpå hon springer över till grannen (som heter Arne) och frågar vad han gör. Hahahaha, min lilla stjärna!♥


Bild på pärlan (Turkiet 2005)

Kommentarer
Postat av: Matilda

hhahahahh vilken raring

2009-09-29 @ 23:32:11
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0