Hold on

Nu är det en neråtperiod med bloggandet igen. Beror förmodligen på att ingenting speciellt händer och eftersom jag är på praktikplatsen på dagarna och har tystnadsplikt så kan jag inte direkt skriva saker som hänt där heller, även om jag vill. Jag satt med min handledare och pratade om hur veckan varit och hon är fascinerad över hur snabbt jag fått kontakt med dessa pojkar. Eftersom allihopa lider av autism så är dom inte direkt sociala, men allihopa verkar acceptera mig och det känns ju bara bra!

Ikväll blir det att umgås med Sandra & Emelie. Vi funderar över vad vi ska hitta på och som alltid så kan vi inte komma fram till något tillsammans. Jämt är det någon som vill något annat osv. Men det ser faktiskt ut att lösa sig. Först tänkte vi se idol, äta chips & dipp, mysa & bara ta det lugnt. Sen tänkte vi åka in till stan (kanske gå förbi Kåffein för E's skull) och slutligen gå förbi Calles för att se om Michael & gänget fortfarande spelar.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0