Helt wonderful

Jag har egentligen inte tid med det här. Ska snabbduscha och sen springa över till Emelie & hjälpa till med en sak innan vi drar vidare. Varför har jag aldrig varit på ansiktsbehandling förut? VARFÖR? Det är det bästa jag har gjort i hela mitt liv, ungefär. Det började med 30 minuters massage och sen byte av rum för 90 minuters ansiktsrengöring/behandling. Det var 30 minuter längre än jag trott och det gjorde mig absolut ingenting. Det var peeling, det var ånga för att öppna porerna, det var klämma porer (mmm mysigt), det var ansiktsmassage, det var krämer av alla dess slag, det var färgning av ögonbryn, det var ansiktsmask och det var helt jävla underbart. Till sist skickade hon med mig två krämer också som förhoppningsvis ska hjälpa min torra hud i ansiktet.

Jag kan sluta med att säga - det var inte sista gången jag var där!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart då och va kostade det+?

2009-09-11 @ 23:07:55
Postat av: nathalie

svar: det var på aqua spa och allt gick på 1160:-

2009-09-12 @ 01:21:39
URL: http://nattilou.blogg.se/
Postat av: D E L L A

Ha en bra helg :D!

2009-09-12 @ 10:20:42
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0