Happy birthday dear Fanny!

Positivt:
-Fanny fyller 18, nu är vårat "gäng" fulländat! ;-)
-1 år & 4 månader med min fina älskling idag!
-Jag har fått veta att jag är ledig från praktiken imorgon, sköööööönt
-Förhoppningsvis ska Emma lunchdejta med mig på stan (hon vet inget än)
-Utgång med tjejerna imorgon för att fira Fanny
-Har hört rykten om att Robin Bengtsson ska vara med i Idol ikväll - utklädd till tjej
-Sol trots att det inte är jättevarmt
-Piteå på lördag

Negativt:
-Anette har svininfluensan (ja, påriktigt) så jag kommer inte träffa henne på en vecka :-(
-Min huvudvärk


Tur att det positiva överväger det negativa iallafall, jag gillar't!



Födelsedagsbarnet i ett nötskal:

Kommentarer
Postat av: Fannan

skööna bilder natha;)

2009-09-10 @ 21:07:26
URL: http://fannyk.blogg.se/
Postat av: Anonym

lets do some dejting!

2009-09-10 @ 23:11:17

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0