Haha, små saker i vardagen...

Jag skulle ringa till min APU-plats angående lite saker. Jag märkte dock inte att jag hade slagit en siffra fel förrän samtalet var i full gång:

I andra luren:

- Ja, hallå?
Jag (förvånad över att inte personalen svarade med avdelningens namn osv):
- Hej, det är Nathalie som ska göra APU hos er -blablablabla.
I andra luren (lät som en väldigt gammal och söt liten gumma):
- SIRI, ÄR DET DU?
Jag:
- Nej, det är inte Siri. Jag har ringt fel nummer, jag ursäktar så mycket.
I andra luren:
- HALLÅ? ÄR DET DU, SIRI? SIRI?!?!?

Då var det - hur dumt det än låter - kanske lika bra att lägga på. Både för min, hennes och Siris skull.


Kommentarer
Postat av: ida

Haha :D :D Gamla tanter kan vara rätt söta ibland ;) xD

2009-09-07 @ 21:07:53
URL: http://idalundbergs.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahahahhahahahaha <3

2009-09-07 @ 21:36:48
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0