Give me something i can live for...

Livet går ju som alltid upp och ner. Just nu är jag någonstans i mitten för samtidigt som det känns skitjobbigt så står jag ändå på benen. Jag har många i min närhet som bryr sig och gör att jag orkar. Men i det här tillståndet så kan minsta lilla sak göra mig rosenrasande. Allt mitt smink har tillexempel blivit silverglittrigt eftersom en glitterögonskugga öppnats och spridit sig i hela sminkväskan. Så då var det bara att ställa sig och "rengöra" allting och det är inte bara en pinal om vi säger så.

Idag har jag också varit på AQUA SPA och bokat tid för behandling. Det blev både massage, ansiktsbehandling och en liten make-up som avslutning. Sen sa hon att jag skulle få några produkter också, dag- & nattkrämer så det kan ju inte bli helt fel. 90 minuters njutande och det ser jag verkligen framemot.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0