25/9

Igår efter sista inlägget packade jag allt jag behövde och cyklade till Anette där vi gjorde oss i ordning och åt tacos. Väl hos Fanny var det redan massa brudar och det var tårta, fika, presenter, prat och förfest. Vidare till Station där kön var alldeles FÖR lång men vi betalade in oss och en timma senare följde jag med en mycket illamående Anette ut därifrån. Värt 100 kronor... Så, jag kan inte sammanfatta kvällen annat än helt okej.



Jag har två stycken "PS" till bilderna.

PS
: Sen finns det 3 brudar i vårat gäng (Caroline, Julia S, Sandra) som absolut inte är förtjusta i att bli fotograferade så därför blir det samma personer på bilderna.

PS igen: Bilden då jag är en meter längre än Julia (som jag i vanliga fall är lika lång som) har jag på mig skor med 13 cm klackar. Bara så ni inte blir förvirrade ;-)

Kommentarer
Postat av: t

Du är så jäval snygg (L)

2009-09-27 @ 01:35:14
URL: http://tinamalm.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0