You gonna run this town tonight




1. Tre ord varför du sist spydde?
Jag mådde illa
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – Sov
3. Vad gjorde du för 30 minuter sen? – Satt här
4. Vad hände dig 1995? – Jag var fem år gammal iallafall?
5. Vem fick dig att skratta senast? – Filippa som hade skrivit bland annat "läptåp" och "basketkårj" på hennes önskelista (hon fyller år i december)
6. Vilken färg är din borste? Hårborste - Svart Tandborste - Ljusblå
7. Vad köpte du sist? – Smink
8. Vilken färg har du på din tröja? – Vit
9. Var förvarar du dina pengar? – Jag förvarar inte, jag spenderar
10. Hur var vädret igår? – Soligt på dagen, väldigt kallt på kvällen
11. Vad ser du fram emot? – TONIGHT!
12. Snarkar du? – Nej, Dennis står för snarkandet
13. Vad är 15? – Moppeålder, en tid i livet när man har det "halv"jobbigt
14. Vilken skostorlek har du? – 37/38
15. Vill du klippa dig? – Jag behöver det
16. Är du över 25? – Nej, några år kvar
17. Pratar du mycket? – Oftast
18. Kollar du på O.C? – Kollade en del på det förut
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – Nathxalie, jajamen
20. Känner du någon som heter Steve? – Snarare STEVIE!
21. Hittar du på egna ord? – Haha, har hänt
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – Ja, tråkigt nog
23. Vad har du för mobil? – Sony ericsson, en skitmobil som dör hela tiden
24. Vem ringde dig senast? – Janne
25. Biter du på naglarna? – I perioder
26. Har du lockigt hår? – Nej, spik-jäkla-rakt
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – Ingen planerad
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – Väldigt många bra ♥
29. Hur många gånger har du svurit idag? – Tror inte jag hunnit svära än
30. Vilket ord säger du ofta? – Kommer inte på något typiskt ord
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – Lördag = helg!
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – Dennisgubben
33. Vad borde du göra nu? – Äta frukost
34. Har du något smeknamn? – Natta, nattilou, lulle, grönis (hahahaha!)
35. Sover du mycket? – Dennis tycker det. Jag tycker dock att jag borde sova mer
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? – Flickan som lekte med elden
37. När var du sist ute? – Igår
38. Har du gråtit idag? – Nej
39. Är du en glad person? – Oftast!
40. Har du roligt nu? – Haha inte mycket
41. Vad äter du helst? – Tacopaj
42. Vem var du med sist? – Dennis
43. Pratar du i sömnen? – Ja...
44. Vem kramade du sist? – Dennis
45. Nämn den bästa personen – Kan inte nämna bara en ju!
46. Tycker du om någon just nu? – "Nae?"
47. Vill du flytta? – Ja
48. Hur ofta borstar du tänderna? – 2 gånger dagligen
49. Är du egoist? – Ibland
50. Gillar du att bada? – I varmt vatten, ja
51. Skrattar du åt allt? – Nej
52. Vem får dig alltid att skratta? – Mina vänner
53. Gråter du när du tittar på filmer? – Ibland är jag jättekänslig, ibland är jag iskall
54. När grät du senast? – När jag & Dennis tjafsade

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv;INTE STORA HANNA=( ?

2009-09-25 @ 13:46:12
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0