Sminkning

Imorgon är det dags att utnyttja mitt presentkort som jag fått på make up-store. Det är en sminkkurs (då hon ska visa genom att sminka mig) och sedan valfria produkter till samma pris. Jag ville helst ha sminkningen på fredag eftersom vi ska ut på station men det fanns givetvis ingen tid så det fick bli torsdag istället. Jag får väl helt enkelt hålla mig vaken hela natten, sitta och glo så att inte sminket förstörs och sedan komma till praktiken partysminkad på fredag (ja, jag drev). Och vill ni höra något ännu roligare? Dennis bjöd med mig på hockeyn imorgon som är en timma efter sminkningen så frågan är om jag hinner hem och ta bort sminket innan....... Det måste jag hinna, annars skulle det bli pinsamt om folk skulle tro att jag sminkade mig helt galet inför en hockeymatch.

Aja, time will tell.


Kommentarer
Postat av: j

kursen tar ca 45 min till en timme:)

2009-09-23 @ 23:05:41

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0