Luleå

TJA! Vi åkte 9 imorse och kom hem för lite mer än en timma sen. Fyfan vilken dag alltså. Jag älskar att umgås med mina tjejer för det finns inget roligare MEN när vi är hungriga och inte kan komma överrens om ett matställe så är vi inte riktigt att leka med, någon av oss. Men jag var faktiskt värst av oss för jag vaknade en kvart före vi skulle åka och inte hann äta frukost. Hade dock köpt banan och drickesyoghurt på vägen men det räckte tydligen inte.

Dom andra shoppade som om dom aldrig gjort annat, köpte allt dom kände för att köpa och kom hem mer än nöjda. Jag kom hem med ett par fräna leggings, ett midjeskärp, en sidenhårsnodd och hårband från monki och en scarf från gina. Men jag har ju som sagt inte pengar till det just nu heller och det har mina vänner. Sånt är skitjobbigt.

När shoppingen var över så åkte vi till en ishall där AIK a-jun hade match. Vi satt och kämpade med att hålla oss levande i en iskall hall och tråkigt nog så förlorade dom med 3-2.


Tänkte bara slänga in lite bilder snabbt innan jag drar till Julia och umgås med folket:


Kommentarer
Postat av: Sanna

vill se bilder på inköpet ;)

2009-09-19 @ 19:36:20

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0