Det här är fan inte min dag

Tog med mig lillasyster på en cykeltur för att gå in på ICA och hämta ut mina skor (dom har en avdelning dit paket kommer så nej, jag köpte inte skor därifrån). När vi ändå var där så var jag världens bästa storasyster och sa "du kan få en glass om du vill"  och självklart valde hon glassen som är dyrast av alla som fanns i glassfrysen. Men med ett leende gick jag ändå till kassan och betalade hennes glass, min glass och mina 3 par skor. När vi sätter oss utanför på bänkarna så tappar hon såklart ner glassen i marken, börjar gråta och blir skitsur. Då blir jag sur över att hon är sur och vägrar betala ytterligare 20 kronor för en ny glass så hon fick vara utan (minuspoäng för storasyster...).

Skorna var såklart lite för stora i storlek eftersom jag valde 38 på alla paren trots att jag haft 37 på alla skor jag köpt senaste.. året typ. Smart. Men det får gå ändå, med lite tjockare sockar och så. Optimistiska bruden.

Anette var nyss här och trots att hon stod i min hall under tiden så hann vi prata en del. Måste över till Emelie nu också för att prata av mig ännu mer. Har mycket att fundera över och vi får se vart det leder.




Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0