3-1

SKELLEFTEÅ AIK! 3-1. Fytusan vilket mål Marttinen gjorde. Jag & Dennis hade hans företags biljetter och hamnade precis bredvid Luleå's klack. Ingen höjdare, dom gjorde oss döva med alla ramsor och skrik. Helt sjukt vad endel kan skrika för saker, bara pinsamt. Jag kom på mig själv mitt i matchen att sitta och sjunga med "Vi älskar Luleå, tjalallala" men slutade så fort jag kom på att hjärnan hade blivit lite lurad, hihi.

Sminkningen gick fint. Eftersom vi skulle på hockeyn så bad jag henne göra den mer neutral och hon lyssnade. Hon tyckte inte alls att jag hade "små ögon" och att min ögonform var FIN så nu ska jag aldrig mer lyssna på er som säger att jag har kinesögon, så det så! ;-) Den tog 1 timma & 35 minuter eftersom hon var ensam som jobbade och det kom in massor med kunder. Med mig hem har jag en foundation, en ögonskugga & en ögonkräm. Helnöjd!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0