10 saker ni (kanske) inte visste om mig

1. Jag lämnar alltid kvar en liten bit av mackan (smörgåsen) för det är någon tvångstanke som jag haft. Numera gör jag det omedvetet utan att ens tänka på det

2. Jag tycker det är obehagligt att raka mina ben när det kommer till att raka "på" smalbenen

3. Jag kan inte somna om jag inte smörjt (smort?) in ansiktet med hudkräm och läpparna med lypsyl

4. Jag kan göra ett läte med tungan som ingen annan kan

5. Jag är typ allergisk mot allt - laktos, nickel, nötter, mögel (i väggar osv), katter

6. Jag har svårt för förändringar och nya saker men...

7. ...har lätt för att prata med nya människor

8. Jag är sjukt kräsen när det gäller mat (äter t.ex helst inte potatisgratäng, oxfilé osv)

9. När jag är på bra humör så är jag väldigt sprallig, pratglad och älskar att vara i centrum

10. Jag har sjukt mycket ångest när det gäller det allra mesta


Kommentarer
Postat av: lindaa

HAHAHAH ÅHHH jag har också den där tvångstanken!!!

med mackan, jag har ALLTID sen jag var miniliten gjort så, och gör det än :) är samma för mig, jag gör det helt omedvetet.



i början när folk frågade svarade jag : det är till barnen i afrika...

2009-09-05 @ 19:14:05
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0