Warm it up with love

Mitt hjärta är svart-gult och slår för AIK! Jag är stolt bästa vän till Adam Larsson's storebrors flickvän!

Hahahaha.

Nejmen okej, påriktigt då - matchen? Första perioden gjorde mig glad enda in i själen, Adam är härmed min nya idol (jag vet att han läser detta så ta åt dig lillgubben, pözzpözz). Andra och tredje var väl sådär och i slutet av tredje höll jag på att hyperventilera när Timrå var i närheten av vårat mål, tror det blev något stolpskott där i slutet? 4-2 iallafall så det var ju skönt med three points. Jag har nog aldrig varit såhär insatt men det är ju bara roligt.

Nu tänkte jag ta mig en dusch och sedan lägga mig för att förhoppningsvis hinna somna innan Dennis kommer nerkrypandes efter sin träning, vid halv 12 någongång, för att pussa på mig.




TILL ANONYM FÖRRESTEN: Jag tror tyvärr det bara är du som väntar på skor & smycken så jag vet inte om jag orkar lägga ner tid till att fota och sådär eftersom det gick åt skogen med kläderna =)

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0