"Vardagens spänning"

Det har varit en perfekt girls night ikväll! Det började med middag på Lilla Kina, fortsatte framför Idol hos Emelie med 7 brudar och under tiden har vi hunnit med himla mycket snack, beställt hem skor, budat på ett par skor på tradera och inte vunnit (vardagens spänning enligt Carro), ätit chokladpudding och lekt med världens gosigaste Wilma. Som sagt - girls night.

Såklart så ska något dåligt också hända, ikväll hände det mig. Jag skulle vispa grädde till chokladpuddingen, stod och pratade med Anette, höll ena handen på själva visparna och slog igång elen. Vad hände? Jo, 3 av mina fingrar drogs in mellan........... Haha.


Av flera hundra bilder på gosan så valde jag den tuffaste. Det är ju trots allt jag som lär henne allt jag kan.... Nu ska jag leka hund med henne.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0