The best i ever had

I bussen påväg hem satt två ~13 åriga tjejer och det var nästan lite kul. En av dom (tjej 1) sms:ade uppenbarligen med en kille och den andra (tjej 2) satt efter varje sms "vad skrev du?" och "vad skrev han?" och när tjej 1 berättade att han svarat "Chillar i bar överkropp" svarade tjej 2 "Alltså shit, ni ÄR ju typ på G!"

Lite kul tyckte jag. Nu ska jag & Dennis slänga i oss mat sen ska vi vidare & göra en hemlig sak med Emelie, Hampus & Anette. Höhö. Later on blir det hockeymatch och jag hoppas på en godispåse också. Dennis? ;););) Hinner inte skriva mer nu, seeee you!


Kommentarer
Postat av: Emma

jag vet! jag vet! ;) haha

2009-10-06 @ 18:26:17
Postat av: Hanna

Hej! Jag har nyss startat upp min nya blogg på http://haneys.blogg.se. Det vore kul om du ville titta in och säga vad du tycker om den! Just nu har jag en tävling igång som du gärna får vara med i! Ha en trevlig kväll!

2009-10-06 @ 20:05:20
URL: http://haneys.blogg.se/
Postat av: dampunge 1

jag brukar smsa mamma när jag chillar i bar överkropp, är jag och hon på G då ? eller är jag bara dum i huvudet ? ge mig gärna svar.



kan du gissa vem det är ?



du får en ledtråd.



DvN

2009-10-15 @ 22:34:55

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0