Svininfluensan intar Skellefteå

Det är ju klart att svininfluensans största fall i Sverige är här i lilla Skellefteå. Jag som har så extremt dåligt immunförsvar och drar på mig allt som kommer i min väg kommer väl förmodligen bli smittad av det här då. Men jag måste ju kalla mig själv för hypokondriker för jag är faktiskt lite av en sån... Iofs så har vi skrivit på ett papper om vaccination på skolan men det kommer väl vara too late to apologize? Anette har ju redan haft influensan så hon är immun nu, good for her.

Dagen i sig har väl varit bra men jag tror jag aldrig varit såhär slut i kroppen förut. Trots att jag la mig någorlunda tidigt igår så var det kjempejobbigt att öppna mina blå imorse. Just nu är Dennis här och om ett litet tag ska vi vidare till Hampus där hockeymatchen ska ses. Sen blir det förhoppningsvis en tidig kväll ikväll också så att morgondagens äventyr orkas med. Apu från 08.15 - 15.15 (på ett ungefär) och på kvällen är det Lazerdome för hela slanten! TJEJERNA MOT KILLARNA. Go girls!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0