Onlineshopping is dangerous

Några klick så är flera plagg/saker beställda. Jag höll nyss på att göra misstaget att klicka hem en bh och en ring men eftersom det förmodligen finns i butik istället och när jag ändå ska på stan med Anette på torsdag så kan jag ju faktiskt vänta. Sen är kanske just dom två svårast att beställa rätt storlek på eftersom det kan vara olika från gång till gång. För ca 2 veckor sen beställde jag ett par lackleggings och en halsduk men har ännu inte fått halsduken. Leggingsarna (?) kom redan efter 2-3 dagar men halsduken har fortfarande inte kommit. Vart är den? Vad ska man göra åt saken? Blir så irriterad när man inte får saker man har betalat för.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0