One tree hill - beroendeframkallande

Det var ett himla bra tag sen jag låg i min säng med datorn framför mig eftersom bärbara internet har lagt av och jag därför har suttit vid min stationära dator. Har glömt hur skönt det är att ligga i sängen istället för att sitta som en ostkrok på en kontorsstol. Man fastnar här i sekunder.....minuter......timmar och mycket mer.

Ikväll spelar AIK och det är första matchen jag inte ser tror jag? Dennis uppdaterar mig så fort det blivit mål men det suger ändå att inte se matchen. Han är och ser hos familjen Larsson och anledningen till att jag inte är där är för att D snart ska iväg på träning och då får jag mig inte hem efter matchen. Eftersom jag inte har någonting alls att göra så tänkte jag slå igång oth och trotsa att han kommer bli mad boy för att jag ser utan honom ;-)


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0