Never say never

Dagens humör: Jag är typ på bra humör!

Dagens borde:
Göra klart en inlämningsuppgift & plugga teori

Dagens frisyr: Uppsatt i en hög toffs

Dagens klädsel: Sammetsleggings, svart kofta & blå halsduk

Dagens planer: Lägga in kläderna på bloggen (fotade dom igår så!)

Dagens materiella vill ha: Pengar

Dagens längtan:
Baldershowen-möte

Dagens fundering:
Varför är jag så otroligt lat?

Dagens beroende: Lakrits-tuggummi & lypsyl

Dagens tråkigaste:
Ska inte träffa Dennis

Dagens personer:
Lite olika folk på skolan

Dagens bästa:
Det återstår att se

Dagens låt:
Love's a fragile


Kommentarer
Postat av: Linda

Söt och mysig blogg du har.

hur länge har du bloggat ? :)



tänkte slänga in ett tips till dig om hur du kan

tjäna pengar på din blogg, efter som det idag är ganska lätt att tjäna lite extra pengar på sin blogg. Du behöver inte ha en

av de stora bloggarna för att dra in någon tusing

eller några tusingar i månaden.



Kolla in länken: http://lindabergqvist.blogg.se/2009/october/vill-du-tjana-pengar-pa-din-blogg.html



Ha en trevlig dag!

2009-10-13 @ 14:20:05
URL: http://lindabergqvist.blogg.se/
Postat av: ELISE

Heeej. alltså jag borde få förtur på kläderna tycker jag!

2009-10-13 @ 20:54:15

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0