Moviestar, oh moooviestar

Ikväll ska jag för en gångs skull hitta på något en söndagskväll (förutom mys med Dennis och sånt). Jag ska nämligen till Byske där jag, Ida, Sara & Christian ska spela in våran film som är ett skolarbete till kursen Rörlig bild. Om den blir bra så ska jag publicera filmen här i bloggen när den är klar - om några veckor. Men det krävs endel för att jag ska bli tillräckligt nöjd att visa den med tanke på att jag ska vara med i själva filmen och faktiskt agera en svartsjuk flickvän och göra endel hemska saker. Ska bli kul att göra det ikväll iallafall!


 

Men innan dess ska jag sova litegrann, har bakis-ont-i-huvudet sen vinet igår. Bilder från kvällen borde snart bli skickade från Emelie hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: ida

Ska bli kul att börja filma :D och dessutom kanske vi kan unna oss lite sovmorgon imorgon? ;) skulle vara otroligt skönt, speciellt med tanke på hur mycket jag hunnit vända på dygnet i helgen x)



Ses ikväll nattis! :)

2009-10-04 @ 16:48:11
URL: http://idalundbergs.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0