Klä ut er på halloween!

Idag har jag varit en sväng på stan för att äta lunch med pappa & då hakade även Anette på. Det blev Subway och där har jag inte ätit sen jag slutade jobba där i.. april tror jag. Anledningen till att jag inte gjort det är för att jag varit så less lukten, smaken och allt. Kul att träffa dom som jobbade iallafall!

Nu sitter jag och diskuterar med Dennis & pappa om shopping. Dom påstår att jag är shopaholic, att jag har för mycket skor osvosvosv. Killar förstår inte sånt och jag har INTE mycket skor om man jämför med alla andra i min ålder. Allt jag ville ha sagt med den saken.

Ikväll ska tjejerna fika på waynes men eftersom jag inte varit med min älskling på länge så ska jag bara mysa med honom ikväll, eller så kanske vi drar dit vi också ♥

Läste på Skellefteatjejerna's blogg där dom fått in frågor om halloween och station, om man ska vara utklädd eller inte. Jag säger såhär: KLART MAN SKA KLÄ UT SIG! Jag tycker det är synd att station inte "kräver" att man ska vara utklädd om man ska komma in där på fredag. Men så är ju inte fallet. Klä ut er, blir mycket roligare!=)


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0