It was good!

Det blev impulsfest ikväll och jag har haft mycket trevligt tack vare min bästa vän Emelie! Vi borde köra på sånnahär kvällar oftare tycker jag ;-) Det finns inget uteställe här i denna lilla stad som vi inte varit på/misslyckats med att få oss in på ikväll, vi har flängt runt som aldrig förr. Nu ligger en trött pojkvän här bredvid som hade lovat att vi skulle se oth när vi kom hem men icket - han somnade. Ovanligt. Sen så har han spasmer, som alltid när han precis somnat. Och det är inte som alla andra heller att man rycker till "litegrann", utan det är rejäla ryckningar som man kan få hjärtinfarkt av om man själv håller på att somna. Men.. Då ska jag minsann se ett avsnitt själv, sådeså!




Förresten.. klockan är en timma mer på min mobil än vad den är på datorn? Ska det ändras till vintertid inatt? Vilken klocka är isåfall rätt? Datorn gissar jag på eftersom den brukar ställas om automatiskt, eller?

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha vad sjukt, trodde Linus var ensam om det. Han rycker helt galet också ^^

2009-10-25 @ 11:17:26
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0