Halloweendräkt?

Jag börjar bli stressad, vi ska ha halloweenfest och jag har fortfarande inte hittat någon outfit! Om man tittar på google så finns det tusentals kreativa människor som varit allt möjligt men jag har inte råd att beställa en dräkt för flera hundra - en dräkt som jag förmodligen bara ska ha en kväll också? Nae, då blir jag minsann snål. Och jag vill inte ha min städerskadräkt heller för det blir ju "samma sak" som sist så det känns ju bara tråkigt. Hade precis kommit på att jag vill vara indian med flätor, fjäder uppe i håret, en indianklänning och streck på kinderna men sen kom jag på.. skor då? Det enda som är "indianlikt" är mina uggs och dom dör jag av värmeslag av om jag ska ha på mig dom på station och det ser bara fult ut med högklackat till sånna kläder.



GE MIG TIPS!


Kommentarer
Postat av: lindaa

alltså, jag fattar inte varför man ska klä ut sig till något gulligt, snyggt, sexigt osv när halloween är dagen då man ska vara LÄSKIG?.....

Jag menar, Maskerad , då kan man va precis vad som helst, men halloween har ju som temat : SCARY!

2009-10-20 @ 19:51:32
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda
Postat av: tla

http://image.yesstyle.com/assets/30/006/l_p1005100630.jpg



Du har inte ett par sånna? Eller känner nån som har sånna som du kan låna :)? Eller det kanske är bara jag som tycker att fransar och dom skorna är indian-inspirerade.

2009-10-20 @ 20:10:26
URL: http://tlarssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan ha gladiatorskor? :)

2009-10-21 @ 10:15:14
Postat av: Anonym

Indianer säga UGHAUGHAUGHAUGGAUGGAUGGA, du ser vart det leder. UGGS!!!!!!!!! En indian har aldrig dött av värmeslag,)

2009-10-21 @ 16:29:46
Postat av: Anonym

Mmm, för indianer hade gladiatorskor? Jävla idiotkommentar..

2009-10-22 @ 01:18:01

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0