Fullt upp idag

Vaknade redan vid 10 av att min lillasyster ville kika i sin nya skolkatalog med mig. Givetvis ville jag titta i den eftersom alla "mina barn" från olika förskolor har börjat skolan nu, så jag ville kika på hur stora dom blivit osv. Jag räknade hur många det var och jag fick det till 28 barn. Mina barn. Behöver nästan inte skaffa egna, haha. Sen dess har mamma även hunnit klippa mina toppar (vilket absolut behövdes!). Idag står detta på schemat: 1. Filmning i Byske - sista scenerna innan våran film kan bli fulländad. 2. Middag hos morfar & Gudrun. 3. Skräckfilmsmaraton med mina underbara vänner! Tur bara att Dennis ska vara med, annars hade jag inte vågat. Måste ha någon att gömma mig bakom och nypa lite på och det kan jag kanske inte göra på vem som helst...


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0