Friday, i'm in love

Dagen har varit ganska lugn. Idag på apu:n har jag fått uppdrag att ta hand om en pojke hela dagen och det gick jättebra, han är så himla go! Efter apu & jobb somnade jag & Dennis i min säng & blev väckta för en timma sen för att det var middag. Var den skönaste och mest behövda powernap jag någonsin gjort, tror jag minsann. Snart bär det av mot stan där vi ska köra lazerdome. Killarna mot tjejerna, 6 mot 6 som sagt, "vi ska vinna, vi ska ta dom, vi ska göra ketchup av dom" som man sjöng så fint på fotbollen när man var liten ;-) Kommer bli hur kul som helst, slänga oss, rulla på golven, täcka varandra och skrika "cover me!". Ska ta med mig kameran och se om det blir några vackra bilder. Tjejer, visst kör vi på krigsmålning?


Lillgubben ritade...



...ställde pennorna på led när han var färdig...



...och bestämde sig för att göra ormar av deg istället!

Kommentarer
Postat av: M

han var ju fan duktig på att rita :O

Lazerdome är så jävla kul :D

2009-10-10 @ 00:27:17
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0