They don't know what we've been through

Idag har jag varit på hemligt uppdrag med mamma & Filippa. Sen har vi även varit förbi mormors grav, lämnat ett hjärta och "pratat" lite med henne. Hon har så fin gravsten! Just nu hade jag tänkt ta tag i mitt rum, städa undan sånt som inte behöver ligga framme (ungefär ALLT i mitt rum med andra ord!) och så ska jag fortsätta knarka halstabletter. Jag tror på fullt allvar att jag har halsfluss fastän jag inte har några halsmandlar. Ni vet den där lilla "snoppen" som hänger längst bak i munnen? Min sån är uppsvullen=( Såklart det händer mig något såhär innan planerad fest osv. Inte alls oväntat!





Kommentarer
Postat av: jullan p

Hahah skämtar du! jag är exakt likadant! tror fan också att jag har fått halsfluss, fast halsmandlarna är borta!!!

2009-10-29 @ 21:30:05

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0