Best i ever had

Fastän dagen började med igentäppt näsa, ond hals och en massa andra bekymmer så har det bara blivit bättre och bättre ju längre dagen har gått! Grabbarna i huset jobbar så jag, mamma och lillan har spelat "finns i sjön", ätit middag och snart väntar efterrätt. Egentligen skulle jag iväg och sola med Emelie och Anette men det är tydligen inte så bra när man har massa baciller i kroppen så jag avstår så att jag blir så frisk som möjligt inför imorgon. Dom kommer dock hit efter dom solat så vi kan se film tillsammans och mysa! Låt min förkylning (och allt vad det nu är) försvinna så att allting skulle kännas ännu bättre.


I LOVE YOU BOY!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0